What happens at Al Morayma...

I söndags kom Jonsey hit och vi alla tittade på Wanted. Vi beställde mat (det tar för övrigt ungefär 20 minuter att göra en beställning, Jonsey höll på att go crazy - det är nästan enklare att beställa en flygbiljett) Lisa var sömnig som vanligt så hon gick och la sig. Janne Jonsey och jag åt choklad och nötter medan vi tittade på Shark tale och skrattade ihjäl oss.

Igår var det måndag, Jonsey oh Gerri som var här igen på besök från Tyskland. Vi sprang till Al Morayma och stannade en timme under Happy Hour. Sedan sprang vi tillbaks, fick mer besök, spelade spel, lyssnade på musik. Sedan sprang vi tillbaks till Al Morayma igen. Där hade amerikanerna avskedsfest, Chris åker hem idag. Det ska bli konstigt att inte se honom vingla omkring på alla galna fester.

Idag är det tisdag, jag försöker plugga lite. Vi har en presentation av en uppsats imorgon och jag är lite nervös. Hoppas det går bra.

Ikväll ska vi äta tapas, blir nog inte mycket mer än så. Snart är det julafton förresten, det är ni nog mer medvetna om än vad jag är. Om sju veckor är vi hemma, det är helt knasigt ju. På måndag eller i helgen ska vi åka till IKEA för att handla julmat - jag läääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0