Måndag efter andra advent

Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort? I fredags kom Jona (Jonsey) och Sebastian hit, de drack öl (för det går tydligen inte låta bli), åt oreos och tittade på film, jättemyigt. Vi hade vår heater igång och efter ett tag kunde vi ta av oss ytterkläderna. Lisa blev trött och somnade, då drog vi igång Jonseys bilspel. Jag skrattade så mycket åt mina vänner som trodde det var på liv eller död, Jonsey var lugn eftersom han vann varje gång. Sebastian däremot var vansinnig och skrek "I HATE YOU! I FUCKING HATE YOU" till J som tittade på mig, rykte på axlarna och skakade på huvudet. Till slut var Sebastian tvungen att gå hem eftersom han förlorade. Jätterolig kväll.

I lördags hände ingenting. Det var tråkigt. Igår däremot träffade vi Tim, hans bror Bas och kompis Dodo. (Jag vet, Dodo - vad är det för namn?!) Vi skulle gå till en rysk restaurang men den var stängd. Det blev burgerheaven istället och senare gick vi till Alex och Vickys penthouse. Där spelade de roliga kortspel och drack 10 liter öl. Det låg en burk med något konstigt framför mig;

Jag: What's this?
Vicky: (som att det är världens vanligaste) Seeds for planting weed!
Jag: Ok.

Vi gick till rockbaren Lonestar en sväng innan vi blev för trötta. Idag är det måndag, holiday så vi är lediga. Jag ska plugga plugga plugga klart allt som har med Spanien att göra, nästan. Igår bokade vi flygbiljett hem, läskigt va? 1 februari kommer vi.







Kommentarer
Postat av: Justine

<3

2009-12-07 @ 17:08:17
URL: http://retrobyjustine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0