Sista lediga dagen - tack och lov!

Igår tittade jag igenom Freddes 3000 filmer för att föra över några till min dator. Han hade för många, jag kunde bara välja några. Det blev liksom stopp i mitt huvud. Han hade olika mappar, såhär lät det igår;
 
Fredde: Here's an Angelina Jolie folder...
Jag: ... not that interesting...
Fredde: Jack Nicholson and Quentin Tarantino folders...
Jag: ... much better...
Fredde: Oh, and I also have the Serialkiller folder...
Jag:
YES!!!!! I WANT ALL OF THEM! THIS IS SO GREAT!

Nu tror Frederik att jag lider av någon sorts serialkiller-fetich. Men jag älskar verkligen sådana filmer. Tyvärr fick det inte plats några knappt. Jag måste köpa en extern hårddisk imorgon, det är lätt PRIO 1! (Jag har iaf några av mina favoriter, Secret life of bees, Into the Wild, Psycho, The Shining, Grinchen and Edward Scissorhands)




Alla är sjuka här i Svenska Gästhuset. Janne kunde inte ens åka till Marocko! Hur tråkigt är inte det?! Hur som haver, Lisa och jag har jagat Ben&Jerrys idag över hela staden. Hittade på telepizza tillslut där vi också fick två B&J skålar gratis! Vad fin en dag kan bli helt plötsligt. (Förresten gick Lisa i kjol utan strumpbyxor, härligt i december)

torsdag åker vi till Madrid! Det ska bli väldigt kul. Ikväll är det egentligen fest men vi testar att bli friska genom Ben&Jerrys i sängen med massa skräck.



Kommentarer
Postat av: Nicky

Vilken fin tröja! Ser ut som en jag tänkte köpa. Fast det blev inte så.. såg VÄLDIGT blek ut i den.. det gör den inte på dig. Märkligt. <3

2009-12-08 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0