Snart Julafton

Idag är det molnigt ute. Ingen rimfrost och ingen yrande pudersnö. Igårkväll var det sommarregn i slutet av deember. Vi var på fest med spännande människor hos Jurij, gick till Abuelos och pratade ingenjörsskap. Sedan sprang vi hem i sommarregnet, hoppade i vattenpölar och skrattade åt att vi var dyngsura.

Julafton är ju årets finaste dag, och kvällen innan - den 23:e. Jag skulle allt velat vara hemma en liten stund, det vore mysigt. Vi får det också mysigt, (Fredde är i belgien) vi var på IKEA igår och köpte svensk mat. Vi har julgran med paket under, ren lägenhet, julmust och varandra. Snart ska jag nog springa till stan för en sista liten julklappsjagning.

Jag tänker på er där hemma, lite cheesy bild men jag menar det. GOD JUL!!



Kommentarer
Postat av: Nicky

Totally believable! God Jul kära sis <3 idag har jag bakat fudge och spelat julsånger!

2009-12-23 @ 19:58:33
Postat av: Sara

GOD JUL!

2009-12-24 @ 14:35:18
URL: http://monch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0