HJÄÄÄLP

Den är här nu. Knackat på dörren - OCH JAG ÖPPNADE. Precis, ni vet. Den berömda PANIKEN! Den är här nu. Stiger i takt med klockan som tickar.

I onsdags var det Goodbye-party i Casa Bonita. Det var hur kul som helst, som vanligt. En tjej trillade, slog i huvudet och blödde ner hela huset. Det var olyckligt. Vi andra hade roligt, pratade om alla ställen i Italien vi måste åka till och drack lite Sangría. Jag konverserade på tyska i 20 minuter med våra kära Holländska killar. För det otränade örat kan ju 20 minuter låta som lite, men med tanke på mina ringa kunskaper i tyska var det sjukt bra jobbat. Senare gick vi till La Choza där Janne fick stryk, vissa gjorde en nummer 2, dvs gick tre minuters gångväg från klubben för att lägga sig och sova mitt på gatan. Vi dansade till Empire State of Mind och vad glada. Hemvägen var som vanligt, Jonsey och jag summerar vad vi gillar och ogillar. Dessutom berättade jag för Valdas exakt vad jag tycker om basketkläder. Men det är väldigt hemligt.

Igår hade Tim goodbye-party i sitt hus. Alla var trötta och Jurij var inte okej. Han gav mig 1 euro och sa "I wanna take a ride on you." Alla blev tysta och Janne blev arg.

Idag har vi ätit på Hamburgerbaren för sista gången. I solen, utan jacka. I 25 gradig vårvärme. Underbart. Vi köpte bussbiljett till Madrid på söndag. Helt plötsligt känns allt så verkligt. Märkligt. (Rhymes!)

Jag kommer sakna allt så mycket. Tur att Lisa och jag har varandra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Autista weissel...

Du, jag kan säga dig att det är en väldans tur att vi har varandra. Vad vore en autista weissel utan en Flexie Pixie? Kärlek!

2010-01-30 @ 13:14:46
Postat av: Nicky

Vill bara försäkra mig om att du hanterade situatioen med äcklet på rätt sätt. D.v.s. typ spottade honom i ansiktet och behöll dollarn. För sveda och värk liksom! Ja shit vad skumt att du ska hem... Det var ju nyss vi satt i ditt urplockade gamla sovrum och var lite tomma inför kommande händelser. Livet är konstigt! Nu har mina föräldrar just åkt hem, dom lämnade mig iaf med välfylld kyl & frys. Tacka och ta emot! Sköt om dig <3

2010-01-30 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0